ПЛАН РОБОТИ ТГ

                                       2016-2017 н.р.
Кіровоградської міської ради
Кіровоградської області

Творча група:



"ІКТ-компетентність

в освітній діяльності вчителя"


2015-2016 н.р.



Керівник:
вчитель української мови та літератури
Дуняшенко Наталія Василівна



Кіровоград – 2015





Затверджено
директор гімназії № 9
Кіровоградської міської ради
Кіровоградської області
     _______ Коваленко Н.М.
«_____» __________________ 2015 р.


План роботи
засідань творчої групи
 „ ІКТ-компетентність в освітній діяльності вчителя”
на 2015 – 2016 н. р.
Перший рік роботи
(Теоретично-пошуковий)
Засідання № 1 (організаційне)
28.08.2015 (Пт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
      1.     Презентація проекту плану роботи

      2.     Обговорення і затвердження плану роботи на
2015-2016 н.р.

3. Розподіл обов’язків між членами групи (Дуняшенко Н.В. – керівник творчої групи, Тернавська Т.В. – секретар, Шевченко Н.Л., Солтик І.В., Леоновець Н.А., Гаянська Ю.П. –  члени групи)

Робота між засіданнями
1.  Збір і систематизація матеріалу:
-         науково-теоретичне вивчення проблеми;
-         вивчення практичного досвіду.



2. Опрацювання літератури з проблеми: «Впровадження ІКТ в освітню діяльність»

Засідання № 2 (системно-інформаційне)
                                                    27.11.2015  (Пт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
1. Огляд новинок літератури з зазначеної проблеми – Дуняшенко Н.В.

2. Інформаційна компетентність (доповідь) – Дуняшенко Н.В.

3.  Проектна технологія як особливий компонент (доповідь) – Тернавська Т.В.

     4. Роль сучасних комп’ютерних засобів у навчальному процесі  (доповідь) – Солтик І.В.

5. ІК-технології на уроках англійської  (доповідь)  – Леоновець Н.А.

6. Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури (доповідь) –
Шевченко Н.Л.

7.  Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження (доповідь) –
Гаянська Ю.П.

Робота між засіданнями
1.     Підготовка та проведення уроків з ІКТ-супроводом.

2.     Аналіз проведених уроків.

3.     Відвідування семінарів з проблеми.

Засідання № 3 (тематичне)
                                                       14.01.2016  (Чт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
    1. «Хмарні» технології в освіті: створення презентацій
(доповідь) – Дуняшенко Н.В.

2. Використання відеоматеріалів для розвитку   медіаграмотності учнів (доповідь) – Тернавська Т.В.

3. Тестова комп’ютерна система контролю знань «ADTester» (доповідь) –  Солтик І.В.

4.   Медіа-освіта та сучасний школяр (доповідь) –
Леоновець Н.А.

5.  Буктрейлер як стратегія залучення учнів до читання (доповідь) – Шевченко Н.Л.

6.  Використання віртуальної хімічної лабораторії в навчальному процесі  (доповідь) – Гаянська Ю.П.

    7. Створення власного досвіду з проблеми: «ІКТ-компетентність в освітній діяльності вчителя» української мови (літератури), зарубіжної літератури, англійської мови, фізики, хімії (уроки з ІКТ-супроводом – накопичення матеріалів: розробка та апробація) – (Дуняшенко Н.В., Тернавська Т.В., Шевченко Н.Л., Солтик І.В., Леоновець Н.А., Гаянська Ю.П.)

7. Використання елементів технології у виховній роботі: акція „Добро починається з тебе” (Дуняшенко Н.В.)

Робота між засіданнями
1.     Обговорення досвіду використання ІКТ-супроводу на уроках української мови, української літератури, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови; у виховній роботі (проекти, класні години, позакласні заходи).

Засідання № 4 (результативно-узагальнююче)
28.04.2016 (Чт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
3.     Аналіз роботи за 2015-2016 н.р. (звіт) –
Дуняшенко Н.В.

2.  Розробка рекомендацій членами творчої групи щодо плану роботи на 2016-2017 н.р.

Робота між засіданнями
1.     Презентація досвіду і результатів роботи творчої групи.



Немає коментарів:

Дописати коментар